PIT BIKE KAYO 125 TD

Pit bike Kayo 125 TD jest skierowany w szczególności do dzieci w wieku od 9 do 12 lat, ale doskonale odnajdą się na nim również starsi, początkujący riderzy. Obie grupy docenią przyjemnie oddający moc silnik, prostą i niedrogą eksploatację oraz niską wagę. Zastosowanie kickstartera pozwoliło zachować masę na poziomie 65,4kg i ogranicza koszty serwisowe. Dla niższych riderów przewidziano niską kanapę. Terenowe opony i koła rozmiarze 14 cali z przodu i 12 cali z tyłu pozwalają na zabawę w każdych warunkach.

  • Silnik o pojemności 124cm3 umożliwia naukę dynamicznej jazdy przy zachowaniu łatwości obsługi. Czterosuwowa konstrukcja nieskomplikowana i tania w eksploatacji. Dzięki kickstarterowi pit bike Kayo 125 TD pozwala po prostu cieszyć się jazdą.
  • Manualna skrzynia biegów jest przyjazna dla użytkowników, zwłaszcza tych, którzy wcześniej jeździli na motocyklach pit bike. Z czterema przełożeniami łatwo dobrać odpowiednią prędkość i obroty.
  • Siedzisko umieszczono na wysokości 750mm, ale odnajdą się tu również niżsi riderzy – w katalogu akcesoriów znalazła się obniżona kanapa. To znacznie ułatwia dostosowanie motocykla do preferencji użytkownika.
  • Przy masie 65,4kg pit bike Kayo 125 TD jest najlżejszym motocyklem z silnikiem o pojemności 124 cm3 w ofercie producenta.
  • Koła o średnicy 14 cali z przodu i 12 cali z tyłu ubrano w terenowe opony z wysokim bieżnikiem. W połączeniu ze stalowymi felgami oznacza to, że pit bike wjedzie nawet w trudniejszy teren.
  • Bezpieczeństwo zapewniają hydrauliczne hamulce z dwutłoczkowym zaciskiem z przodu i jednotłoczkowym zaciskiem z tyłu.

Kayo 125 TD możesz poznać bliżej w jednym z autoryzowanych punktów dealerskich Kayo, lub kupić online w sklepie Kayo z dostawą pod dom.

Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować Kayo (to proste i niedrogie!).

Kayo 125 TD vs Kayo 125-R TD – czym się różnią?

Kayo 125-R TD to bogaciej wyposażona wersja standardowego modelu TD, która posiada tą samą konstrukcję i silnik. Model “R” może pochwalić się największą mocą w tej klasie pojemnościowej oraz dużą chłodnicą oleju. Do tego dochodzą opony marki Kenda oraz regulowane zawieszenie. ”R” dedykowany jest motocyklistom o sportowym zacięciu.

Dlaczego warto kupić pit bike?

Motocykle typu pit bike to świetna zabawa zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. Młodzi riderzy mogą szlifować swoje umiejętności i stawiać pierwsze kroki w świecie jednośladów. To wspaniała zabawa i pasja, a także kuźnia talentów, które mają szansę stać się przyszłymi mistrzami świata.

Czy pit bike jest drogi w utrzymaniu?

Motocykle pit bike są tak skonstruowane, by były trwałe i jednocześnie łatwe i niedrogie w obsłudze. Dokładamy wszelkich starań, żeby utrzymywać ceny części na możliwie najniższym poziomie. Dzięki temu pit bike jest przyjazny dla portfela w zakupie i eksploatacji. Większość czynności związanych z obsługą można wykonać w przydomowym garażu.

Dołącz do świata pełnego moto-przygód! Sprawdź lokalizację najbliższego DEALERA PITBIKE.

Dane techniczne

  • Pojemność (cm3): 124cm3
  • Typ silnika: jednocylindrowy; 4-suw; chłodzony powietrzem
  • Stop sprężania: 9.3:1
  • Zapłon: kickstarter
  • Rozruch: CDI
  • Skrzynia: manualna; 4-biegowa
  • Sprzęgło: manualne
  • Wysokość siedzenia (mm): 750
  • Wymiary: 1600mm x 750mm x 990mm
  • Rozstaw osi: 1125mm
  • Waga (kg): 66,5 kg
  • Paliwo: PB 95
  • Pojemność zbiornika (l): 3,5
  • Gaźnik: NIBBI19
  • Rozmiar filtr: ∅ 45mm 
  • Olej silnikowy (ml): 10w40 dla motocykli 4T +/- 750
  • Koło przód: 14″ stalowe
  • Koło tył: 12″ stalowe
  • Zawieszenie przód: 630mm USD nieregulowane
  • Zawieszenie tył: 270mm
  • Hamulce (ilość tłoczków): Przód – 2 tłoczki; Tył – 1  tłoczek
  • Średnice tarcz hamulcowych przód/tył (mm): 210/200
  • Zalecany wiek: od 9 do 12 lat

Uwagi

  • posiada stopkę boczną
  • fabrycznie wysokie siedzenie, opcjonalnie niskie