
140 TT
Bestseller
i wszystko jasne!
Wbijasz jedynkę, puszczasz sprzęgło i… gaz! KAYO 140 TT da Ci wszystko to, czego potrzebujesz: emocje, dobrą zabawę, osiągi i niedrogą eksploatację. Mocny jednocylindrowiec, którego chłodzenie wspiera chłodnica oleju, poradzi sobie z każdym terenem. Chcesz pojechać na tor albo w zawodach? Idealnie, 140 TT czeka gotowe.
Tak duża grupa fanów modelu KAYO 140 TT nie może się mylić! Moc, osiągi, wygląd – 140 TT ma wszystko. Chcesz pojechać na zawody? No problem! Regularne wypady z ekipą w teren? Pewnie, że się uda. Dzięki kołom w rozmiarze 17” z przodu i 14” z tyłu model 140 TT bez problemu radzi sobie z nierównościami. 2-tłoczkowy zacisk hamulcowy z przodu dba o odpowiednią siłę hamowania. Wysokość siedzenia? 85,5 cm, a waga to 73 kg. Wydajna chłodnica oleju zadba o to, żeby nie przegrzać silnika w trudnych warunkach. To jak, jedziemy?
- pojemność silnika 140 cm3
- manualna skrzynia biegów w układzie N-1-2-3-4
- wysokość siedzenia 85,5 cm
- waga pojazdu 73 kg
- zalecany wiek od 14 lat

Najważniejsze cechy

Mocny, chłodzony powietrzem silnik o pojemności 140 cm3

Manualna, czterobiegowa skrzynia w układzie N-1-2-3-4.

Koła w rozmiarze 17″ z przodu i 14″ z tyłu.

Duża chłodnica oleju dba o poprawną temperaturę.

Atrakcyjny wygląd z typową dla KAYO okleiną.

Twój następny motocykl to KAYO
Solidna konstrukcja
Dzięki solidnej konstrukcji i sprawdzonym rozwiązaniom, 140 TT wybacza wiele błędów i nie wymaga specjalistycznej wiedzy serwisowej.
Eksploatacja
Niskie koszty utrzymania i dostępność części zamiennych oraz eksploatacji sprawiają, że można skoncentrować się na tym co najważniejsze – jeździe.
Na więcej niż jeden sezon
Wysoka jakość wykonania sprawia, że model wystarczy na długo, a spadek wartości jest niski.
Twarde fakty na temat KAYO 140 TT

Mocny silnik
KAYO 140 TT posiada mocny, jednocylindrowy silnik o pojemności 140 cm3, który został połączony z 4-stopniową skrzynią biegów i manualnym sprzęgłem. Standardowo montowana jest także wydajna chłodnica oleju, która zapewnia optymalną temperaturę silnika w każdych warunkach. Docenisz również możliwość tuningu i zwiększania osiągów.
Prosta i trwała konstrukcja
Brak rozrusznika elektrycznego oraz prosta, ale wytrzymała konstrukcja silnika to gwarancja niskich kosztów eksploatacji. Podobnie jest ze stalową ramą i wahaczem, które są odporne na trudne warunki terenowe.
Koła 17/14
Duże koła w rozmiarze 17″ z przodu i 14″ z tyłu pozwalają komfortowo czuć się w każdym terenie i dobrze radzą sobie z koleinami i whoopsami. Duża rama w połączeniu z dużymi kołami daje możliwość znalezienia wygodnego miejsca za regulowaną kierownicą także wyższym riderom. Wysokość siedzenia to 85,5 cm, a masa własna 73 kg.
Dowiedz się, gdzie możesz jeździć KAYO 140 TT
KAYO 140 TT nie posiada homologacji drogowej, co oznacza, że został zaprojektowany wyłącznie do jazdy poza drogami publicznymi. 140 TT to idealny model na regularne wypady w teren oraz na tory pit bike lub motocross!
- Piaszczyste tereny i żwirownie – świetne do nauki kontroli nad motocyklem na luźnym podłożu oraz do oswajania się z jazdą po nierównościach.
- Tory pit bike – specjalnie przygotowane, zamknięte tory z nieco mniejszymi przeszkodami niż tory motocrossowe.
- Prywatne tereny – własna działka lub specjalnie wyznaczone miejsca to doskonałe opcje na pierwsze doświadczenia w naturalnym terenie.
Najważniejsze dane techniczne
Silnik
- Pojemność
- 140 cm3
- Chłodzenie
- powietrzem
- chłodnica oleju
- Układ biegów
- N-1-2-3-4
- Sprzęgło
- manualne
- Rozruch
- kickstarter
- Gaźnik
- NIBBI PE19
Podwozie
- Rama
- stalowa
- Zawieszenie przód
- 735 mm KAYO bez regulacji
- Zawieszenie tył
- 360 mm KAYO bez regulacji
- Koła przednie
- 17″
- Koła tylne
- 14″
- Masa własna
- 73 kg
- Wysokość siedzenia
- 85,5 cm