
K5 300 SM
Dla zwycięstw na Twoich zasadach
SUPERMOTO dla wymagających
KAYO K5 300 SM to propozycja dla tych, którzy kochają gładką jazdę po asfalcie i z każdym kolejnym okrążeniem dostarczają sobie coraz większych emocji. Każdy element – od perfekcyjnie dobranej geometrii po dedykowane dodatki supermoto – sprawia, że jazda staje się płynna, precyzyjna i uzależniająca. KAYO K5 300 SM sprzedawany jest bez opon i dętek. Dlaczego? To pojazd na zawody, dla doświadczonych sportowców, którzy świadomie dobiorą wyposażenie dopasowane do swoich preferencji.
KAYO K5 300 SM to dopracowany i dynamiczny sprzęt do wykorzystania na tor asfaltowy. Stworzony z myślą o doświadczonych sportowcach i zawodnikach, którzy wykręcą z niego maksimum mocy i docenią przemyślane rozwiązania techniczne i wysoką jakość wykonania.
Ridera wesprze w osiągach jednocylindrowy, chłodzony cieczą silniki o pojemności 300 cm3, który pozwoli wskoczyć na inny poziom jazdy. Do tego układ dźwigniowy (kiwak), w pełni regulowane zawieszenie FASTACE i świetna geometria. Elementem do indywidualnego, świadomego dopasowania są opony i dętki, które rider może dobrać zgodnie ze swoimi preferencjami.
- 300 cm3 pojemności silnika
- 6 stopniowa skrzynia biegów
- zawieszenie FASTACE
- na zawody supermoto
- zalecany wiek od 16 lat

Najważniejsze cechy

Czterosuwowy, chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik o pojemności 300 cm3 z czterozaworową głowicą i 6-stopniową skrzynią biegów.

Wydajny wentylator chłodnicy, który aktywnie schładza ciecz chłodzącą. Dzięki temu silnik pracuje w optymalnym zakresie temperatury nawet w ekstremalnych warunkach.

Regulowane zawieszenie FASTACE, zapewniające optymalną stabilność na twardych nawierzchniach, co przekłada się na lepsze czasy okrążeń i większy komfort jazdy.

Przednia i tylna regulacja REB i COM. Umożliwia precyzyjne dostosowanie zawieszenia do wymagań użytkownika i toru na jakim będzie jeździł.

Układ dźwigniowy (kiwak), który zapewnia doskonałą kontrolę nad motocyklem podczas wykonywania manewrów - przyspieszania, hamowania i wchodzenia w zakręty.

K5 300 SM sprzedawany jest bez opon i dętek. Daje to riderowi swobodę i możliwość dostosowania tych elementów zgodnie z jego oczekiwaniami, preferencjami i przeznaczeniem.

Twój następny motocykl to KAYO
Rozsądna cena
Wraz z KAYO K5 300 SM użytkownik kupuje sprawdzoną technologię wykonania i wysokiej jakości komponenty, a konkurencyjna cena pozwala mu dobrać opony odpowiednie do stylu jazdy.
Części zamienne
Dostępne i przystępne cenowo części zamienne sprawiają, że KAYO K5 300 SM to wdzięczny kompan do jazdy po torze.
Zero problemów
Łatwa wymiana filtra powietrza, prosty serwis, wydajne chłodzenie i nowoczesna konstrukcja minimalizują ryzyko awarii, nawet podczas wielu godzin jazdy.
Bogate wyposażenie
Zawieszenie FASTACE, regulacja COM, REB przedniego i tylnego amortyzatora, układ dźwigniowy, wałek wyrównoważający, cichy tłumik z db-killerem, plastron przedni.
Z dirt Bike KAYO możesz więcej

Sportowe emocje, adrenalina i akcje przyspieszające puls – to gwarantuje KAYO K5 300 SM. Stabilną pozostaje temperatura silnika, który jest skutecznie chłodzony cieczą. Dodatkowe wsparcie w chłodzeniu zapewni wydajny wentylator chłodnicy. Doświadczeni riderzy docenią tę stabilność i wydajność silnika w każdych warunkach, zwłaszcza podczas zawodów, kiedy każdy element ma wpływ na jazdę. Utrzymywanie stałej temperatury chroni komponenty silnika przed nadmiernym zużyciem, co przekłada się na dłuższą żywotność i bezproblemową jazdę.
Na torze znaczenie ma każda sekunda, najdrobniejszy ruch ręką ma wpływać na reakcję motocykla, dlatego w KAYO K5 300 SM zadbaliśmy w jakościowy gaźnik NIBBI PWK34, który wyposażony został w płaską przepustnicę, poprawiającą przepływ powietrza. Ten rodzaj konstrukcji sprawia, że motocykl działa płynniej, eliminując problem „dławienia się” silnika. Zapewnia równomierne i skuteczne dostarczanie mieszanki paliwowo-powietrznej, dzięki czemu silnik pracuje wydajniej. Żeby zwiększyć komfort podczas bardzo dynamicznej jazdy, wyposażyliśmy KAYO K5 300 SM w wałek wyrównoważający, który wpływa na zminimalizowanie wibracji podczas pokonywania trasy.
Zawieszenie z układem dźwigniowym (tzw. kiwakiem) w KAYO K5 300 SM przede wszystkim poprawia przyczepność tylnego koła, zapewniając stabilność i pewność prowadzenia w wymagających warunkach. System ten skuteczniej niweluje trudności zapewnia doskonałą kontrolę nad motocyklem podczas przyspieszania, hamowania i wchodzenia w zakręty. Dla precyzji i komfortu ridera zastosowaliśmy w tym modelu zawieszenia FASTACE oraz daliśmy możliwość regulacji przednich i tylnych amortyzatorów (REB, COM). Te elementy pozwalają dostosować pojazd do wymagań użytkownika i rodzaju toru na jakim będzie jeździł. Zawieszenie FASTACE zapewni także optymalną stabilność na twardych nawierzchniach, co przełoży się na lepsze czasy okrążeń – docenią to zatem zawodnicy.
Do KAYO K5 300 SM należy samodzielnie dokupić opony i dętki. Użytkownik sam decyduje o tym, jakiego rodzaju opony wybrać, by najlepiej sprawdziły się podczas jego jazdy. K5 300 SM to motocykl przeznaczony dla doświadczonych sportowców i zawodników, którzy znają swoje oczekiwania i wiedzą, jakie opony będą dla nich najlepsze. Do dyspozycji użytkowników oddajemy za to felgi (17 x 2,5 cala z przodu i 17 x 3,0 cala z tyłu), zapewniające przyczepność i kontrolę, zarówno podczas dynamicznego przyspieszania, jak i w ostrych zakrętach oraz piasty i kute wzmacniane obręcze, wyjątkowo odporne na uszkodzenia, idealnie sprawdzające się w wymagających warunkach torowych. Dodatkową ochronę przed uszkodzeniami wesprą ośki kół SM ze sliderami, zwiększające bezpieczeństwo i trwałość komponentów podczas upadków czy uderzeń.
KAYO K5 300 SM ma w swoim DNA ducha zawodów. Dlatego dodatki, w które wzbogaciliśmy ten model dodają całości sportowego sznytu. Do wyposażenia dodaliśmy plastron przedni – element, służący jako osłona oraz miejsce do umieszczenia numeru startowego podczas zawodów. W K5 300 SM znajduje się także cichy tłumik z db-killerem, dzięki czemu układ wydechowy minimalizuje hałas, co jest szczególnie ważne podczas jazdy na torach z restrykcjami akustycznymi.
Najważniejsze dane techniczne
Silnik
- Pojemność
- 300 cm3
- Chłodzenie
- cieczą
- Skrzynia biegów
- 6 przełożeń
- Sprzęgło
- manualne
- Rozruch
- elektryczny
- Gaźnik
- NIBBI PWK34
Podwozie
- Rama
- stalowa
- Zawieszenie przód
- 890 mm FASTACE z regulacją (REB, COM)
- Zawieszenie tył
- 450 mm FASTACE z regulacją (REB, COM)
- Koła przednie
- 17″ (sprzedawany bez opon i dętek)
- Koła tylne
- 18″ (sprzedawany bez opon i dętek)
- Masa własna
- 120 kg
- Wysokość siedzenia
- 84,3 cm