kayo-k5-300-sm-cover

K5 300 SM

Dla zwycięstw na Twoich zasadach

SUPERMOTO dla wymagających

KAYO K5 300 SM to propozycja dla tych, którzy kochają gładką jazdę po asfalcie i z każdym kolejnym okrążeniem dostarczają sobie coraz większych emocji. Każdy element – od perfekcyjnie dobranej geometrii po dedykowane dodatki supermoto – sprawia, że jazda staje się płynna, precyzyjna i uzależniająca. KAYO K5 300 SM sprzedawany jest bez opon i dętek. Dlaczego? To pojazd na zawody, dla doświadczonych sportowców, którzy świadomie dobiorą wyposażenie dopasowane do swoich preferencji.

KAYO K5 300 SM to dopracowany i dynamiczny sprzęt do wykorzystania na tor asfaltowy. Stworzony z myślą o doświadczonych sportowcach i zawodnikach, którzy wykręcą z niego maksimum mocy i docenią przemyślane rozwiązania techniczne i wysoką jakość wykonania. 

Ridera wesprze w osiągach jednocylindrowy, chłodzony cieczą silniki o pojemności 300 cm3, który pozwoli wskoczyć na inny poziom jazdy. Do tego układ dźwigniowy (kiwak), w pełni regulowane zawieszenie FASTACE i świetna geometria. Elementem do indywidualnego, świadomego dopasowania są opony i dętki, które rider może dobrać zgodnie ze swoimi preferencjami.

  • 300 cm3 pojemności silnika
  • 6 stopniowa skrzynia biegów
  • zawieszenie FASTACE
  • na zawody supermoto
  • zalecany wiek od 16 lat
KAYO K5 300 SM na torze wyścigowym

Najważniejsze cechy

Zbliżenie na silnik w KAYO K5 300 SM

Czterosuwowy, chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik o pojemności 300 cm3 z czterozaworową głowicą i 6-stopniową skrzynią biegów.

Zbliżenie na wentylator chłodnicy w KAYO K5 300 SM

Wydajny wentylator chłodnicy, który aktywnie schładza ciecz chłodzącą. Dzięki temu silnik pracuje w optymalnym zakresie temperatury nawet w ekstremalnych warunkach.

Regulowane zawieszenie FASTACE, zapewniające optymalną stabilność na twardych nawierzchniach, co przekłada się na lepsze czasy okrążeń i większy komfort jazdy.

Przednia i tylna regulacja REB i COM. Umożliwia precyzyjne dostosowanie zawieszenia do wymagań użytkownika i toru na jakim będzie jeździł.

Zbliżenie na kiwak w KAYO K5 300 SM

Układ dźwigniowy (kiwak), który zapewnia doskonałą kontrolę nad motocyklem podczas wykonywania manewrów - przyspieszania, hamowania i wchodzenia w zakręty.

Tylna felga KAYO K5 300 SM. Na zdjęciu widoczna również tarcza hamulca tylnego.

K5 300 SM sprzedawany jest bez opon i dętek. Daje to riderowi swobodę i możliwość dostosowania tych elementów zgodnie z jego oczekiwaniami, preferencjami i przeznaczeniem.

KAYO K5 300 SM w zakręcie podczas jazdy po torze

Twój następny motocykl to KAYO

Rozsądna cena

Wraz z KAYO K5 300 SM użytkownik kupuje sprawdzoną technologię wykonania i wysokiej jakości komponenty, a konkurencyjna cena pozwala mu dobrać opony odpowiednie do stylu jazdy.

Części zamienne

Dostępne i przystępne cenowo części zamienne sprawiają, że KAYO K5 300 SM to wdzięczny kompan do jazdy po torze.

Zero problemów

Łatwa wymiana filtra powietrza, prosty serwis, wydajne chłodzenie i nowoczesna konstrukcja minimalizują ryzyko awarii, nawet podczas wielu godzin jazdy.

Bogate wyposażenie

Zawieszenie FASTACE, regulacja COM, REB przedniego i tylnego amortyzatora, układ dźwigniowy, wałek wyrównoważający, cichy tłumik z db-killerem, plastron przedni.

Z dirt Bike KAYO możesz więcej

KAYO K5 300 SM zdjęcie studyjne - pojazd bez opon - formie w jakiej jest sprzedawany

Sportowe emocje, adrenalina i akcje przyspieszające puls – to gwarantuje KAYO K5 300 SM. Stabilną pozostaje temperatura silnika, który jest skutecznie chłodzony cieczą. Dodatkowe wsparcie w chłodzeniu zapewni wydajny wentylator chłodnicy. Doświadczeni riderzy docenią tę stabilność i wydajność silnika w każdych warunkach, zwłaszcza podczas zawodów, kiedy każdy element ma wpływ na jazdę. Utrzymywanie stałej temperatury chroni komponenty silnika przed nadmiernym zużyciem, co przekłada się na dłuższą żywotność i bezproblemową jazdę.

Na torze znaczenie ma każda sekunda, najdrobniejszy ruch ręką ma wpływać na reakcję motocykla, dlatego w KAYO K5 300 SM zadbaliśmy w jakościowy gaźnik NIBBI PWK34, który wyposażony został w płaską przepustnicę, poprawiającą przepływ powietrza. Ten rodzaj konstrukcji sprawia, że motocykl działa płynniej, eliminując problem „dławienia się” silnika. Zapewnia równomierne i skuteczne dostarczanie mieszanki paliwowo-powietrznej, dzięki czemu silnik pracuje wydajniej. Żeby zwiększyć komfort podczas bardzo dynamicznej jazdy, wyposażyliśmy KAYO K5 300 SM w wałek wyrównoważający, który wpływa na zminimalizowanie wibracji podczas pokonywania trasy.

Zawieszenie z układem dźwigniowym (tzw. kiwakiem) w KAYO K5 300 SM przede wszystkim poprawia przyczepność tylnego koła, zapewniając stabilność i pewność prowadzenia w wymagających warunkach. System ten skuteczniej niweluje trudności zapewnia doskonałą kontrolę nad motocyklem podczas przyspieszania, hamowania i wchodzenia w zakręty. Dla precyzji i komfortu ridera zastosowaliśmy w tym modelu zawieszenia FASTACE oraz daliśmy możliwość regulacji przednich i tylnych amortyzatorów (REB, COM). Te elementy pozwalają dostosować pojazd do wymagań użytkownika i rodzaju toru na jakim będzie jeździł. Zawieszenie FASTACE zapewni także optymalną stabilność na twardych nawierzchniach, co przełoży się na lepsze czasy okrążeń – docenią to zatem zawodnicy.

Do KAYO K5 300 SM należy samodzielnie dokupić opony i dętki. Użytkownik sam decyduje o tym, jakiego rodzaju opony wybrać, by najlepiej sprawdziły się podczas jego jazdy. K5 300 SM to motocykl przeznaczony dla doświadczonych sportowców i zawodników, którzy znają swoje oczekiwania i wiedzą, jakie opony będą dla nich najlepsze. Do dyspozycji użytkowników oddajemy za to felgi (17 x 2,5 cala z przodu i 17 x 3,0 cala z tyłu), zapewniające przyczepność i kontrolę, zarówno podczas dynamicznego przyspieszania, jak i w ostrych zakrętach oraz piasty i kute wzmacniane obręcze, wyjątkowo odporne na uszkodzenia, idealnie sprawdzające się w wymagających warunkach torowych. Dodatkową ochronę przed uszkodzeniami wesprą ośki kół SM ze sliderami, zwiększające bezpieczeństwo i trwałość komponentów podczas upadków czy uderzeń.

KAYO K5 300 SM ma w swoim DNA ducha zawodów. Dlatego dodatki, w które wzbogaciliśmy ten model dodają całości sportowego sznytu. Do wyposażenia dodaliśmy plastron przedni – element, służący jako osłona oraz miejsce do umieszczenia numeru startowego podczas zawodów. W K5 300 SM znajduje się także cichy tłumik z db-killerem, dzięki czemu układ wydechowy minimalizuje hałas, co jest szczególnie ważne podczas jazdy na torach z restrykcjami akustycznymi.

Najważniejsze dane techniczne

Silnik

Pojemność
300 cm3
Chłodzenie
cieczą
Skrzynia biegów
6 przełożeń
Sprzęgło
manualne
Rozruch
elektryczny
Gaźnik
NIBBI PWK34

Podwozie

Rama
stalowa
Zawieszenie przód
890 mm FASTACE z regulacją (REB, COM)
Zawieszenie tył
450 mm FASTACE z regulacją (REB, COM)
Koła przednie
17″ (sprzedawany bez opon i dętek)
Koła tylne
18″ (sprzedawany bez opon i dętek)
Masa własna
120 kg
Wysokość siedzenia
84,3 cm